Autor Tema: terminados los ensayos  (Leído 13340 veces)

Desconectado Orotava

• Usuario Héroe
  • La verdad es la transparencia del alma.
    • Ver Perfil
terminados los ensayos
« Respuesta #40 en: 14 de Abril de 2011, 03:13:00 pm »
Cita de: David_Bisbal
han sido dias muy duros de ensayos, pero me quedo satisfecho del trabajo de todo el equipo, musicos y tecnicos. yo tambien me quedo tranquilo con mi trabajo.
ahora solo queda descansar hasta mañana que tengamos la prueba de sonido, os espero a la gente que tenga pase vip, ellos podran ver el escenario y escuchar un adelanto de algunas canciones que interpretaremos en davidbisbal acustico antes que nadie, me guardareis el secreto hasta que empiece el concierto esa noche? je je, espero que si.
buenas noches y a recuperar fuerzas.

Muchísimas gracias por mantenernos siempre tan bien informados.

Por fín el gran día!! muchíiiiiiiiisima suerte esta noche.

Estoy segura que será un gran acontecimiento para todas las personas que irán a verte (seguro que te guardan el secreto jejeje).

Disfruta mucho  

Nos vemos en nada.

Besossssss

Desconectado Sonia_Rivas

• Usuario Héroe
    • Ver Perfil
    • http://www.davidbisbal.com
terminados los ensayos
« Respuesta #41 en: 14 de Abril de 2011, 03:15:26 pm »
Qué grande eres! Toda la suerte del mundo! ( vamosssss q nos vamossss señores! Oleeeeeeee!)

Desconectado Sol26

• Usuario Héroe
  • Y tú tan imposible de olvidar
    • Ver Perfil
terminados los ensayos
« Respuesta #42 en: 14 de Abril de 2011, 04:38:58 pm »
Guapooooo, ya llegó el gran día!!! Empieza una nueva gira  
Gracias por hacernos tan felices otra vez  
Mucha suerte en tu tierra pero vamos que seguro que te saldrá genial todo porque eres muuuuy grande!
Deseando verte ya por el norte, aunque todavía queda!
Un besote y a disfrutarlo!!!  

"Explicarlo con Palabras yo no sé si se podría"

Roxette97

• Visitante
terminados los ensayos
« Respuesta #43 en: 14 de Abril de 2011, 05:33:33 pm »
Llegó el momento, llegó este día! Muchas felicidades David! Ya veras que todo va a ser de maravilla, te deseo toda la suerte para esta noche. Te mando muchísimos besos y abrazos, guapetón, eres grande!    

rubiica_db

• Visitante
terminados los ensayos
« Respuesta #44 en: 14 de Abril de 2011, 05:37:16 pm »
Que alegría, ya está todo preparado, ahora  solo falta esperar!  
Secretos?  
Estoy deseando ver esos secretitos...    
Te quiero campeón!!!
Eres el mejor!

Desconectado bisbimarisina

• Usuario Héroe
    • Ver Perfil
    • http://
terminados los ensayos
« Respuesta #45 en: 14 de Abril de 2011, 06:00:17 pm »
han sido dias muy duros de ensayos, pero me quedo satisfecho del trabajo de todo el equipo, musicos y tecnicos. yo tambien me quedo tranquilo con mi trabajo.
ahora solo queda descansar hasta mañana que tengamos la prueba de sonido, os espero a la gente que tenga pase vip, ellos podran ver el escenario y escuchar un adelanto de algunas canciones que interpretaremos en davidbisbal acustico antes que nadie, me guardareis el secreto hasta que empiece el concierto esa noche? je je, espero que si.
Bueno, a estas horas estaras ya casi en capilla   ,pero es cuando he podido respondrete. Me alegro mucho de que hayas quedado satisfecho los todos los ensayos. No tengo la menor duda de que todo os va a salir genital. Va a ser una gran noche de concierto, ya veras. Como el resto de los dias. Tu solo sal a disfrutar haciendo lo que mejor sabes, "cantar he interpetar". Mi unica pena es no poder estar hoy arropandote. Pero no te faltara gente ya lo sabes. Muchos besos.

Desconectado Ferito

• Usuario Héroe
    • Ver Perfil
terminados los ensayos
« Respuesta #46 en: 14 de Abril de 2011, 09:07:02 pm »
QUE GANAS DE ESTAR ALLIII!!!!!!!!!!!! ME MUEROOO!! EXITOS DAVID!!  DESLUMBRA MI REY!!! TODO VA A SER INIMAGINABLEMENTE EXPECTACULAR!!! MUCHA SUERTEE!! Y QUE COMIENCE LA GIRAAAAAA!!!   SE TE QUIERE Y SE TE ADORA BESOTS DESDE ARGENTINA!!

E`INCREIBLE SALTA ARGENTINA

Nesh

• Visitante
terminados los ensayos
« Respuesta #47 en: 18 de Abril de 2011, 12:57:18 am »
Te quiero muuuucho!!  Q disfrutes de la gira!!  

Desconectado argabis-Aure

• Usuario Héroe
    • Ver Perfil
terminados los ensayos
« Respuesta #48 en: 18 de Abril de 2011, 01:59:27 am »

Y bien que te guardaron el secreto xiquet, hasta el comienzo del concierto no supimos de arreglos, de canciones preparadas para sorprendernos como lo hiciste, todo quedó elegante, precioso. y bien ambientado como tú lo tenías ideado.

Besossss  cariñet, y que este sueño de gira te de todas las satisfacciones y el éxito que te mereces y asi estás ya disfrutándolo, siendo de lo más compartido por tod@s los que te queremos y seguimos siempre.

carolinamadrid

• Visitante
terminados los ensayos
« Respuesta #49 en: 19 de Abril de 2011, 11:01:51 pm »
Hola Guapo!!

gracias por compartir con nosotr@s los detalles de tu conciertos, yo he comprado mi entrada para el concierto en Madrid , seguro que estará estupendo!! con muchas ancias de que llegue ese día y poder conocerte!!
besos y que descanses..

jairon23db

• Visitante
terminados los ensayos
« Respuesta #50 en: 26 de Abril de 2011, 03:12:00 pm »
Fui al concierto del Liceo, solo quiero agradecerte lo que has trabajado y lo exigente que eres para que todo esté perfecto, tanto para ti como para nosotros. Me ha encantado el concierto, creo que ha sido uno de los mejores, porqué así se puede apreciar mejor tu voz y por supuesto tu clase y tu arte. Para mi eres uno de los mejores cantantes. Deseo que la gira sea un éxito y te veo otra vez en Girona!!
Besos!
Marta

TresAllemslop

• Visitante
terminados los ensayos
« Respuesta #51 en: 02 de Mayo de 2011, 12:54:38 pm »
Heyguyslooking for affortable Furniture?  every year. I found superior site – furniture to supply good quality modern furniture. Doesn't matter you want dining room furniture or other furnitures we have something for you. We will offer you the best price to meet your budget.

OrenceKneesia

• Visitante
terminados los ensayos
« Respuesta #52 en: 02 de Mayo de 2011, 09:13:43 pm »
Indian Medicine Bags  http://inmate-roster.com/ - propecia
http://inmate-roster.com/ - buy cheap propecia Loss of Confidence: propecia 5mg Depression: <a href=http://inmate-roster.com/>purchase propecia</a>

Drug Abuse By Kenyan Youth  http://inmate-roster.com/ - propecia
http://inmate-roster.com/ - cheap generic propecia Possible side effects of Propecia include abnormal ejaculation, abnormal sexual function, and in extreme cases impotence. cheap propecia In clinical studies performed over a period of 5 years, it was proven that 2 out of 3 men who took Propecia actually had some hair growth on a daily basis. <a href=http://inmate-roster.com/>discount propecia</a>

Wispelsonee

• Visitante
terminados los ensayos
« Respuesta #53 en: 10 de Mayo de 2011, 09:42:09 pm »
Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it. Look advanced to more added agreeable from you! However, how could we communicate? I'll just check back at foro.davidbisbal.com for you later. play poker online

Desconectado .fandelmejor.

• ¡DAVID BISBAL, LO MEJORCÍSIMO QUE HA PARIDO MADRE!
  • Usuario Héroe
    • Ver Perfil
terminados los ensayos
« Respuesta #54 en: 14 de Mayo de 2011, 07:22:35 pm »
MAÑANA TE VERÉ EN VALLADOLID, QUÉ ORANGUTÁN TENGO YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

ÉL no va de lo que no es, no proclama su sencillez, lo demuestra. No vende su éxito, lo tiene. No presume de amistades, las tiene.

Reisseexcaplewatchmovies

• Visitante
terminados los ensayos
« Respuesta #55 en: 23 de Mayo de 2011, 11:22:23 am »
uee0l4jqd5f5vsx Ten stories, each inspired by one of the ten commandments. watch Frost Giant Soon, he becomes the best linebacker in college football, but he must keep it secret from his overprotective mother (Kathy Bates). Game of Death movie online Unable to afford an attorney, they turn to Bill's cousin Vinny, a brash New Yorker who took six tries to pass his bar exam. Game of Death movie times In the Far East, trouble-seeking father-and-son duo Rick and Alex O'Connell unearth the mummy of the first Emperor of Qin &mdash; a shape-shifting entity who was cursed by a wizard centuries ago. Tinker Bell movie review The love which binds mother and daughter &mdash; seen through the prism of one mother's life as it crests with optimism, navigates a turning point, and ebbs to its close. Good Bad and Ugly cast Prequal to the 2003 version of 'Texas Chainsaw Massacre' is set in 1969, the height of the Vietnam War. Broken Bridges dvd release date As preparations for the big event proceed apace LV meets the equally shy Billy, a pigeon-racing telephone engineer and they form a tentative, gentle friendship. Ghost and Darkness movie review His quest for lucid dreaming techniques introduces Gary to some crazy characters who ultimately give him a new perspective on life. Outlaw Josey Wales official site Kelly and Joanne need to get through the next 24 hours alive. Cinderella Story A reviews . i3vozaqlzg00mpx  r8voscu3w97j8lx  rcsefrmerl3tilo

4khf6aruskumbl6 . Runaway Jury reviews Rocky must now train with his former opponent, Creed. watch Just Like Heaven full movie Her will to escape and survive is challenged every moment by a maniac's desire to demoralize innocent victims and play out his sick game that has been played many times before Jennifer was taken. Runaway Jury cast In the midst of this existential crisis he attends a high school reunion and meets three old friends; acquaintances he's tried to forget but who now emerge like ominous shadows from his past. Invasion movie Upon hearing his wife was killed in the Iraq war, a father takes his two daughters on a road trip. Krush Groove release date Over the course of the day, whilst Chris struggles to cope with his insane TV presenter colleague Jerry, played by Richard Harrington - back at the house it is soon clear that bonkers Bob is taking his promise to Chris rather too literally. download Pat Garrett Billy Kid movie The pursuit consumes both men's lives, and soon Valjean finds himself in the midst of the student revolutions in France. imdb Wake of Death He gets off on a technicality and proceeds to attempt to rape the younger sister. download The Ring movie When SID manages to inject his personality into a nano-machine android, it appears that Barnes might be the only one who can stop him. Le dernier gang showtimes A documentary comparing the highly profitable American health care industry to other nations, and HMO horror stories. mvf7lh602w46fhs  avmpmhaui4emkn2  koc3vysoaysuiht

tnius9ijr7cqb49 The ever-so-handsome Lance Truman (Matthew Lawrence) brings with him a distinguished award winning career - albeit for the most dropped balls - as well as determination. Good Bad and Ugly movie online S. The Legend of Bruce Lee ending His mother dies, and he escapes, but is caught, escapes again, and is caught again. download Pat Garrett Billy Kid movie Like most American ranchers, he owes his bank. Outlaw Josey Wales watch online Will every dog have his day? Outlaw Josey Wales review Along the way, he meets the annoying, but vivacious, Vivienne Freeman who manages to bum a ride with him. Falling Up review Brenda wears comfortable, cotton panties; Nikki wears shear, lacy thongs. The Ring 2010 After his father's death, Kale Brecht (LaBeouf) becomes sullen, withdrawn, and troubled &mdash; so much so that he finds himself under a court-ordered sentence of house arrest after a run in with the law. Le dernier gang full movie . watch Cocktail online She finds herself pregnant, which throws her plans awry. dt3kksyd2kp8r9c  6axhs8p66vr5m4e  t4swtyqgx34fwzp

Reisseexcaplewatchmovies

• Visitante
terminados los ensayos
« Respuesta #56 en: 25 de Mayo de 2011, 02:30:39 pm »
m8pnot99vhza6oh THE PERVERT'S GUIDE TO CINEMA takes the viewer on an exhilarating ride through some of the greatest movies ever made. Class Action ending Will's imaginative little brain is not only given chance to flourish in the world of film making, but is also very handy when it comes to dreaming up elaborate schemes to keep his partnership with Lee Carter a secret from the Brethren community. watch It online Farmer Vincent kidnaps unsuspecting travellers and is burying them in his garden. Attila imdb Two killers turn the tables on a trio of robbers when they find themselves in a hostage situation. The Long Haul full movie With these unlikely allies sharing a propulsive commitment to crack the case, the team is led to the killer's front door in a blistering do-or-die confrontation. From Paris with Love imdb In 2004, he buys an old glass house in a lake, designed and built by his father, and he finds a message in his mailbox from the former tenant, the also lonely Dr. The Age of Stupid ending " - Kenny Smyth Part philosopher, part comedian and all heart, KENNY is living proof that in sewage, like life, the best will always rise to the top. Engeyum Kadhal trailer Warner and Ollie chase it in a crowded movie theater. watch A Christmas Proposal online Along the way he must fight an evil martial arts expert and an rescue a beautiful singer from an obsessed music promoter. Scorched 2010 A love triangle between three friends. f05kzxlzkdd14uj  ce6gv866ovdwlss  idzbhcc65sp04yx

Desconectado hadari

• Usuario Héroe
  • Israel siempre contigo David
    • Ver Perfil
Re:terminados los ensayos
« Respuesta #57 en: 02 de Septiembre de 2011, 01:03:31 pm »

Muchos besos David!